Spotify w swoich mediach społecznościowych informuje, że już niebawem będą dostępne tegoroczne podsumowania „Wrapped”. To szczególnie lubiana przez użytkowników funkcja tego serwisu streamingowego.
Chociaż dokładnie nie wiadomo, kiedy pojawią się podsumowania, to można wnioskować, że wzorem lat poprzednich będzie to początek grudnia. Bywały lata, że „Wrapped” był dostępny już w listopadzie.
Dlaczego użytkownicy tak lubią „Wrapped”?
Personalizowane podsumowanie w niezwykle atrakcyjny sposób pokazuje, czego słuchaliśmy w danym roku, jaki był nasz ulubiony wykonawca, płyta, gatunek muzyczny czy podcast. To także możliwość sprawdzenia, ile czasu w ciagu roku poświęciliśmy ulubionym piosenkom czy ile ich w sumie przesłuchaliśmy. Nie dziwi więc fakt, że wielu użytkowników dzieli się swoimi wynikami w swoich mediach społecznościowych.
Personalne podsumowania dają także możliwość wygenerowania danych o najpopularniejszych trendach na świecie i w konkretnych krajach.