Pre-save w Ad=lib

Rozpocznij kampanię marketingową jeszcze przed premierą! Postaw na funkcję Pre-save w serwisach Spotify, Apple Music, Tidal i Deezer.

 

Czym jest funkcja Pre-save w serwisach?

Pre-save jest cyfrową wersją pre-orderów. Jeśli użytkownik wstępnie zapisze (pre-save) utwór lub album w serwisie muzycznym, pojawi się on automatycznie na jego liście utworów lub albumów, gdy tylko zostanie oficjalnie wydany. Pre-save gwarantuje zaangażowanie, a kiedy nadejdzie dzień premiery, serwis zauważy dobre wyniki. To sprawi, że utwór stanie się bardziej atrakcyjną propozycją do umieszczenia na playlistach.

Pre-save w Ad-lib – możemy pomóc!

Klienci mogą sami dokonywać pre-save za pomocą swoich profili w serwisach (wszystkie informacje znajdują się w profilach). Dla wygody naszych Klientów, Ad-lib dostarczy linki z pre-save, które można zamieszczać w mediach społecznościowych lub wykorzystać w działaniach marketingowych.

 

Zapraszamy do kontaktu z nami:

Magdalena.Szadkowska@x-disc.pl

Michał.Nowakowski@x-disc.pl

 

Udostępnij
Go top