Nadchodzi moment, który sprawia, że końcówka roku staje się wyjątkowo intensywna dla większości firm funkcjonujących w sieci, zwłaszcza dla ich marketingowców. Spotify jest o krok od ujawnienia najświeższej odsłony swojego kultowego podsumowania – Wrapped.

Ten format stał się globalnym zjawiskiem, które całkowicie zmieniło sposób, w jaki marki komunikują się w sieci. Świąteczny wysyp kolorowych grafik inspirowanych wrapped od Spotify widać dziś wszędzie. Najnowsza edycja jest już na horyzoncie, a platforma uruchomiła stronę, na której wydarzy się tegoroczne podsumowanie.

Obecnie można tam przede wszystkim przejrzeć playlisty z najczęściej słuchanymi utworami, jednak to dopiero przedsmak. Ten ruch jasno pokazuje, że wielkie święto statystyk od Spotify powoli się rozkręca, a internet przygotowuje się na kolejną falę wrapped-szaleństwa.

Spotify nie opublikowało na oficjalnego komunikatu z dokładną datą, lecz częstotliwość pojawiania się tego tematu w mediach na całym świecie wskazuje, że Wrapped 2025 dostępne będzie w pierwszym tygodnia grudnia.

Udostępnij
Go top