Nowa funkcja Spotify – skrócona prezentacja utworu
Spotify wprowadza możliwość szybkiego sprawdzania utworów poprzez odtworzenie 30-sekundowego fragmentu, dostępnego po przesunięciu dedykowanej dynamicznej grafiki.
Spotify wprowadza możliwość szybkiego sprawdzania utworów poprzez odtworzenie 30-sekundowego fragmentu, dostępnego po przesunięciu dedykowanej dynamicznej grafiki.
Spotify udostępnia słuchaczom listę odtwarzania Fresh Finds Polska, złożoną z nieznanych jeszcze szerzej, ale potencjalnie interesujących odbiorców utworów nowych artystów.
Spotify pierwszy raz od startu działalności podnosi ceny polskich abonamentów Premium. Dotychczasowi użytkownicy serwisu będą płacić więcej za jej usługi od kwietnia 2024.
Spotify Campaign Kit to zestaw personalizowanych narzędzi marketingowych wykorzystywanych bezpośrednio na platformie streamingowej, służących zwiększaniu zasięgów Twojej muzyki i zwiększaniu grona regularnych słuchaczy. W jaki sposób możesz wykorzystać je w swojej działalności?
Zachęcamy do utworzenia profilu wytwórni w serwisie Spotify for Artists – funkcjonalność ta daje dostęp do wielu cennych narzędzi i informacji, a założenie profilu jest szybkie i proste.
Znamy szczegóły planowanych zmian w modelu rozliczania tantiem za utwory odtwarzane na platformie Spotify. Szwedzki serwis zapowiada wprowadzenie modyfikacji w pierwszym kwartale 2024 roku.
Shaker to nowa funkcja Deezera, umożliwiająca udostępnianie muzyki z różnych serwisów streamingowych w samodzielnie zdefiniowanych grupach znajomych.
TikTok uruchamia nową funkcjonalność Add to Music App, dzięki której użytkownicy aplikacji mogą bezpośrednio zapisywać odtwarzane w niej utwory na swoich playlistach w wiodących serwisach streamingowych.
Znamy coraz więcej informacji na temat nowego planu abonamentowego Spotify Supremium, niecierpliwie wyczekiwanego przez fanów muzyki ze względu na zapowiedzi oferowanej w nim bezstratnej jakości dźwięku.
Deezer i Sacem łączą siły w celu optymalizacji modelu wynagradzania artystów za odtwarzanie ich utworów w serwisach streamingowych.
Merch Hub to nowa funkcjonalność w aplikacji Spotify, umożliwiająca fanom wygodne przeglądanie i zakupy gadżetów muzycznych od ulubionych artystów.
Spotify For Artists udostępnia funkcję prezentowania nowych, nieopublikowanych jeszcze utworów redaktorom playlist, co w rezultacie pomaga im osiągnąć większe zasięgi.